Friday, February 29, 2008

Ikke nok med at Tobias er syk.... neida.. Casper er syk han også. Han har jo tidligere hatt den store spyttkjertelen som egentlig skulle opereres bort, men som ble utsatt siden kulen ble mindre. For ett par uker siden oppdaga jeg jo at den kulen var blitt kjempestor igjen. Har jo merka at Casper har snorka enormt mye i det siste, og det kommer jo sikkert av at han var blitt så trang i halsen igjen. Så det var bare å hive seg i bilen og kjøre til dyrelegen... (vi har vært der skammelig mye i det siste....) Der ville de bare få ut spyttkjertelen så fort som mulig, men han skulle gå på medisin først for å prøve å få hevelsen litt ned først. Jeg ble jo litt overveldet over å ha TO veldig syke hunder, så da det nå har vist seg at kulen har gått mye ned, er operasjonen utsatt inntil videre. Krisen er over, så han får puste i allefall nå! Men han har vært styggelig slapp han også i det siste. Så jeg endte hos veterinæren igjen og fikk tatt blodprøver av han også. De viste seg heldigvis å være i orden... Men han er fortsatt like slapp, og jeg kan ikke fatte hvorfor.... Gir snart opp!!! Stakkars stakkars små gullene mine :-(

No comments: