Wednesday, November 22, 2006

Tobias, litt større
Tobias har aldri vært aktuell til utstilling, så han har bestandig vært kortklipt. Han ser egentlig ikke ut som en shih tzu engang. Vi har funnet ut at han umulig kan være ekte, men en blanding mellom hund og isbjørn. - I det ene øyeblikket er han så søt og snill, og i det neste kan han eksplodere i ett vannvittig sinne.. Temperamentet og energien er stort sett på ett veldig høyt gir.. Han tror selv at han er verdens største og tøffeste, men når det kommer til stykket er det ikke mye som tyder på det. Han er for eksempel livredd for sånne FARLIGE ting som lokket på matboksen sin, tefat og imsdalflasker.

Etterhvert syntes jeg det var så stusslig for Tobias å være alene hjemme så mye, så jeg bestemte meg for å skaffe meg en hund til. Casper kom i hus i februar 2005, og Tobias stakkar visste ikke helt hva han skulle tro. Han satt stort sett bare å stirra på både Casper og meg i 3-4 dager. Men så begynte han å tine opp. De ble gode venner, og nå sysler de sammen hele tiden, og har ett slags merkelig elske/hat forhold. Jeg aner ikke hvem av dem som er øverst på rangstigen, og jeg vet jaggu sant ikke om dem vet det heller....


Tobias lurte seg jammen med på Henriette sitt konfirmasjonsbilde også..

No comments: