Thursday, April 03, 2008

I dag har vi vært på besøk i nyleiligheta til Marte og Glenn på Håkøya... Hvem hadde vel trodd at de skulle flytte dit?? Men det var jo veldig fint da! Og siden de hadde en super vinduskarm, så var Tobias godt fornøyd
:-)
Casper parkerte under bordet etter å ha inspisert hele stua sånn ca 67 ganger, og siden vinduskarmen var opptatt...
Jeg må bare ta med et bilde jeg tok i påska... Gutta var så INNMARI heldig å få et ordentlig saueskinn hos olda, og det ble flittig brukt. Når den ene gikk av skinnet, sto den andre klar til å overta plassen :-) Kjempesøtt!!


2 comments:

S. said...

Hei sveis ;)
Ja, nå venter jeg på oppdatering. Og ja - du har rett, vi er like "aktive" på bloggern begge to ;). Men nå har jeg skjerpet meg, så nå må du følge med !!
Shalom.
Siwi.

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de Plasma, I hope you enjoy. The address is http://tv-de-plasma.blogspot.com. A hug.