Wednesday, June 27, 2007

JEG HAR KJØPT MEG NY BIL!!!!!!
En Peugeot 307 SW, 2003 mod.... Får den på fredag.. Så disse dagene går treeeegt nå... Det blir litt vemodig å kvitte seg med "Frode Ford", men jeg kan jo ikke ha en hel bilpark heller... Her er bilde fra i vinter når "Frode" låste oss ute, helt av seg selv... med motoren i gang (og selvfølgelig nøklene i tenningslåsen..) Så der sto vi ute i kulda og så på at bilen ble good og varm inni... Måtte ringe til mamma som heldigvis hadde en reservenøkkel til leiligheten min, slik at jeg kom meg inn for å hente reservenøkkelen til bilen.... Vi lo godt den dagen...

"Frode" har i grunnen vært en god bil, men nå var han moden for utskifting. Tror jeg blir å savne han litt, jeg..
Hundene har også hatt et godt forhold til "Frode". Tror ikke de kommer til å være like glad i ny-bilen, for nå har "mor" og "tante Henriette" laga et dobbelt bil-bur. Og gjett hva vi lagde det av.... Jo, KOMPOSTBINGER!!! Gud, de var anvendelig de der :-) Hundene har jo til gangs bevist at de ikke kan oppføre seg sammen, så derfor er det enstemmig vedtatt (dvs. MIN stemme) at de herved må sitte i bur i bilen!!
Blir jo litt spennende å se hvordan dette fyker av i praksis, for det nye vedtaket ble ikke spesielt godt mottatt av de firbente underståtte...

Bilde av ny-kjerra kommer etterhvert :-)

1 comment:

Hege said...

Ja...? Kommer det bilda av nybilen snart?? Du e vel bare ute og kjøre forresten...har ikkje tid til bloggen meir..hehe..